Časté otázky
Co všechno dopis obsahuje?
Kompletní dopis se skládá z papíru a obálky v jednotném grafickém zpracování a netradičního formátu. Z každé kategorie si můžete vybrat ten, který se Vám bude nejvíce líbit. Text je speciálně upraven na základě informací, které nám zašlete v objednávce. Každý dopis navíc obsahuje naše originální razítko k dané události a poštovní tematickou známku. Dopisy jsou rozesílány z pošty dle dané události.
Objednávám poprvé, jak to mám udělat?
Podrobně si přečtěte sekci Jak to funguje, pokud Vám i poté nebude něco jasné, napište nám nebo zavolejte na uvedené kontakty.
Jaká je cena a zahrnuje cena i poštovné?
Konečná cena je 198,- Kč a tato cena je konečná a zahrnuje poštovné do kterékoliv části světa.
Chci poslat dopis do USA, jaká je cena?
Cena poštovného je stejná pro všechny dopisy do kterékoliv části světa. Doporučujeme jejich včasné objednání. Dle zkušeností z loňského roku je nutné je posílat dříve, než doposud.
Chtěla bych poslat jeden dopis pro dvě děti, je to možné?
Ano, všechny šablony jsou přichystány v jednotném i množném čísle. Tuto variantu uveďte při vyplňování objednávkového formuláře. Cena zůstává stejná jako pro jeden dopis (198,- Kč).
Můžu objednávku nebo výběr papíru změnit, i když už byla odeslaná?
Objednávku je možno změnit nebo upravit do doby, než obdržíme Vaši platbu. Poté dopis vytiskneme a nachystáme k odeslání.. Pokud byste chtěl/a objednávku změnit, okamžitě nám prosím zavolejte nebo pošlete email a domluvíme se na řešení.
Chtěla bych vložit do dopisu speciální vzkaz, jak to mám udělat?
Na osobní vzkazy je vyčleněn prostor v objednávkovém formuláři "PS". Vzkaz vkládáme na konec dopisu a v objednávce jej najdete v závěru objednávacího formuláře. Příklad: „A chtěl bych Tě navíc moc pochválit za to, že jsi hodná a nosíš brejličky, jak říkala paní doktorka.“
Co když udělám do objednávky dopisu chyby (překlepy nebo gramatické)?
Veškeré objednávky se snažíme pečlivě kontrolovat a jasné chyby nebo překlepy opravujeme i bez Vašeho upozornění. Ale jsme také lidé a někdy se stane, že i nám něco unikne. Pokud chyba není významná, promiňte nám to prosím. V opačném případě dopis na Vaše vyžádání opravíme a pošleme nový. Pokud si nejsme jisti, tak se Vás zpravidla doptáme emailem nebo telefonicky.
Jak mám napsat PS?
Vzkaz PS pište nejlépe v 1. pádě: " A chtěl bych Ti vzkázat, že tatínek a maminka Tě mají moc rádi". Ale nemusíte si dělat starosti, i krkolomnou větu dáme dohromady (minimálně jeden z pracovníků je vždy studující nebo vystudovaný češtinář).
Objednávám pro dvě děti a chci pro každé jiný papír, jak to mám udělat?
Přesný postup, jak to udělat, naleznete v Jak to funguje >>
Jaké druhy plateb akceptujete?
V současné době akceptujeme následující způsob úhrad: bankovním převodem a složenkou. Více informací, jak platit za dopisy naleznete ZDE >>.
Důležité: Co se stane, když mé dítě dopis neobdrží?
Využíváme služeb České Pošty, proto není v naší moci garantovat 100% doručení. Každý rok se bohužel stává, obzvláště u Dopisů od Ježíška, že několik dopisů nedorazí vůbec, nebo dorazí pozdě. V případě, že dopis neobdržíte, máte nárok na vrácení celé částky.
Což když se mi nebude Váš dopis líbit?
Děláme všechno proto, abychom zajistili vysokou kvalitou našich nabízených služeb, přesto se Však může stát, že náš dopis nesplní Vaše očekávání. Pokud by se tak stalo, Vaše peníze Vám vrátíme v plné výši, popřípadě zajistíme opravu nebo náhradu. Více na 100% GARANCE SPOKOJENOSTI >>
Další otázky?
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat >>.